Peter Lynn Base Harness - recenzja początkującego

Recenzje, opisy, porównania i opinie na temat sprzętu
Doomy

Peter Lynn Base Harness - recenzja początkującego

Postautor: Doomy » sobota, 22 grudnia 2012, 14:51

Witajcie!

Chciałem tu napisać króciutki opis mojego testowania uprzęży Peter Lynn Base Harness. Wiem, że dla starych oblatywaczy to pestka i sprawa nie warta poruszania, ale szukając na temat tego sprzętu jakichkolwiek informacji zarówno na zagranicznych forach jak i krajowych żadnych dodatkowych wzmianek nie znalazłem poza tymi przetłumaczonymi ze strony PL. Ponieważ ostatnio w/w uprząż wpadła mi w ręce, chciałem się podzielić swoimi przemyśleniami i spostrzeżeniami na ten temat. Jeśli choć jednej osobie przyda się, to co napisałem, to warto było się zebrać :D.

Jakiś czas temu robiłem sobie listę zakupów do moich pierwszych zmagań z latawcem (jestem bardzo początkującym entuzjastą tego sportu) i stanęło na tym, że żeby spróbować większej liczby możliwości użycia latawca koniecznie potrzebna będzie mi uprząż , takie niby gacie co to odbierają siłę generowaną przez latawiec pozwalając rękom swobodnie nim sterować.

Zbierając informacje o uprzężach, w krótkim czasie dowiedziałem się, że jest ich do wyboru mniej więcej tyle samo co latawców, że są uprzęże do buggy (jeżdżenia na wózkach), do buggy i na wodę lub tylko na wodę. Że są uprzęże niskie (seat), wysokie (waist), a także back harness, z których każda może być w wersji z bloczkiem lub hakiem.
Nie miałem zbyt dużo kasy na początek dlatego jak najwięcej pieniędzy chciałem zaoszczędzić na innych zakupach i przeznaczyć na latawiec. Oczywiście mój wybór padł na PL Base Harness za niecałe 240 zł. Obejrzałem zdjęcia i pierwsze moje myśli były w stylu …„Strasznie wątło wygląda”…. , …„Jak nic może być kulogniot :lol: ”… Największe jednak wątpliwości miałem czy pod obciążeniem paski, którymi dopasowuje się uprząż nie luzują się w trakcie jej użytkowania. Ogólnie jednak postanowiłem, że zaryzykuję.